Softonic-recension

Räkning för årskurs 2 på grundskolan: En rolig och pedagogisk räkneapp

Rekenen Groep 2 basisschool är en Android app utvecklad av Andela ICT under kategorin Utbildning & Referens. Det är ett bra verktyg för barn i Grupp 2 och Grupp 3 (klass 1 och klass 2 i Belgien) grundläggande utbildning för att lära sig räkna. Appen är gratis att ladda ner och använda, och den innehåller annonser längst ner på skärmen (inte helskärmsannonser).

Appen erbjuder olika övningar för att hjälpa barnen att lära sig räkna, som att räkna blodplättar upp till 5 och upp till 10, räkna med bilder, lägga till övningar och dela upp figurer i två grupper. Dessutom har appen en länk till Google Play för enkel åtkomst till andra utbildningsappar.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Rekenen Groep 2 basisschool

Har du provat Rekenen Groep 2 basisschool? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.